Lika underbart väder idag

Lika fint väder idag, som igår. Vilket känns helt jäkla underbart när man campar. Inga problems liksom. Längtar INTE hem. Blir nog bad idag också....När Erik e klar med städandet. SJälv sitter jag och glassar under parasollet med Linnéa. Hon kan sitta nu, men ibland så rasar det. OCh då får hon jord i munnen och skriker. Men det går över det också.


Våran lilla Nea charmar ju allt och alla. Hon fick världens asgarv igår. Och det hörd eju grannarna så dom satt ju o asgarvade lika mycket, och sedan så hälsar dom på oss hela tiden. Först trodde jag att det var för att vi har musik på. Btw så är det Laleh på radion nu. Love her. Men neeej det är Nea dom vinkar till.


Mor och far kommer upp idag.


Jag tycker att man kan säga som det är istället för att ljuga. Det är så uppenbart. Du vill inte. För har man tid för alla andra men kan bara hitta en lucka åt oss, om ens det. Så ljuger man. JAg vill bara höra de få orden. Jaja nog om det. Orkar inte ens diskutera det.


Älskar Er
Erik & Linnéa
<3




Over n out. Mami


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0