Äntligen är det över.

Nu är Gothia 2009 över. Man jobbar så hårt i en hel vecka så när det är över så känns det nästintill tomt ....På Sön-mån så tänker man hur i helskotta ska jag klara av den här veckan? Sen helt plötsligt så är det Fredag. Och man fattar ingenting. Lite sömn men mycket mycket skoj ! Äntligen har man tid för Linnéa. Underbart. Chiparamba hade en jedrans show utanför X-huset också. Älskar att se sånt.

Grattis till Lärje som tog guld i B13 klassen A-slut. Och självklart grattis till Lärje igen som tog silver B12 b-slut. Det är grymt jobbat !!! Speciellt av B12, men det är en annan historia.


Var prisutdelning idag också. Jag och Erik tog den första. HAHA. Jag tabbade mig flera gånger om MEN vi skyller på att det öste ner regn så åkte hem efter det. Gick i mina blöta skor alldeles för länge ändå sa har ont i halsen nu. Sov fem timmar när jag kom hem :) Skönt.


Ne o imon är det städdag. Och träffa Min moster som kommer, och ska dom campa, och jag kan ju säga att j ag inte alls är avundsjuk. Hmmmmmm....

Älskar Er
Erik & Linnéa
<3




Over n out. Trötta Mami


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0