Happy birthday to me

Yess, det är min dag idag. Nu är jag 20. Och måste säga att Cicci är grym på atts äga grattis först av alla, tror ingen har slått henne åren igenom !!! Galet vad bra du är tjejen !!

Erik är på stan med Nea och shoppar gärnet till mamma, inte riktigt men nästan. Egentligen borde jag inte sitta här. Utan jag borde dammsuga, duscha och sedan baka tårta !!! Men man kan ju inte låta bli. En paus? En välbehövlig sådan.


Ne jag ska väl fortsätta ...


 Men happy birthday to me!





Älskar Er
Erik & Linnéa
<3



Over n out. Mami

Kommentarer
Postat av: Rebecca

GRATTIS gumman (: Hoppas att du får en underbar dag!

2009-07-23 @ 17:21:49
Postat av: Anthon

Tänkte faktiskt skriva grattis precis när jag gick på mitt nattpass :P men så tänkte jag för det hade kanske varit i tråkigaste laget.

2009-07-24 @ 00:24:58
URL: http://andypanandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0