Jag är så kass.

Jag är så fruktansvärt kass på att uppdatera, men nu gör jag det så ....

Det händer inte så mycket om dagarna, Linnéa är redan fem och en halv månad. Hon dricker välling (ej ersättning) nu. Hon äter mat, hon blir förstoppad. Ja det vanliga i stort sätt.

Jag såg en förlossning på tv förut, och jag började lipa (!) Galet.


Käkade kebab idag, standard. Det finns lite kvar i kylen så ska nog trycka i mig det snart. Erik kommer väl snart hem, jobbar sent. Och imorgon så är det träningsmatch Hisingsbacka FC - Venezuela. Pojkar födda -92. Ska bli spännande. Som en liten tjyyyvstartning på gothia för min del ? Man längtar, men samtidigt inte för jag kommer ju att sakna min lilla prinsessa OTROLIGT mycket. Men det ska bli sjukt roligt också. Spännande i år faktiskt, nya kollegor och tja nya arbetsuppgifter.

Och mor var har du nu åkt på? Ont i ryggen på ena sidan i attacker, någon som vill vara doktor?







Älskar Er
Erik & Linnéa
<3



Over n out. Mami

Kommentarer
Postat av: Hanna B

ischiaaas?

2009-07-09 @ 00:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0