UNDERBART VÄDER!!!

Jag är pissdålig på att uppdatera, men se det som att jag är utomlands. För man vill  inte sitta vid datorn så länge vädret är fint. Dessutom är jag inte hemma heller. Idag....Passa hundJ*veln Gandalf. Han börjar tycka mer och mer om mig och jag kan väl säga detsamma om honom, MEN promenad? Får ju lägga ut godis på vägen för att han ska följa efter. Men men. Sedan träffade vi malin och GICK upp till smörvattnet, MED barnvagn. Hmmmmm....Linnéa badade med mig och det var faktiskt första gången som hon verkligen tyckte det var skoj. Hon skrattade och busade och skrek :) Mysmys. Sedan så kom pappa o mamma o hämtade oss :)


Grill på altanen och Farbror kom som en överaskning. Lillen också för den delen. JÄTTEROLIGT! Man blir så glad när man inte har sett folk på ett tag !!!


Ne nu får jag väl ta och borsta gaddarna och nana.


Älskar Er
Erik & Linnéa
<3



Over n out. Mami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0