Hejåhå

..Inatt..en underbar NATT. Linnéa sov från 23:00 till 07:55. Hajjar ni ?! En heeeel jäkla natt. Ni förstår inte min lycka. Nästan så att champagnen tas fram !!! Harrejävlar. Utvilad? Hell yeah. Ork att städa? Hell no!

Idag får jag la änna ta o klippa mig. Håret går ju ner till fossingarna snart. Detta går inte längre. Sedan färga håret. Ohh, ska vara fin till på lördag när man ska träffa gänget igen :)Helt sjukt. Ett år sedan man tog studenten redan? Eller tog och tog. Jag fick mina betyg. Men det gör inget! För jag antar att jag fick världens finaste studentpresent som ingen annan fick ! Am I right? Linnéa. Asså det är sjukt, en förlossning är så himla stor att gå igenom. Att det går inte ens en dag utan att jag tänker på den. Och nu är snart Linnéa fem månader. Tiden går så fort...Snart ett halvår?!!!!!!!!!!!!! (Då slipper man den dyra modersmjölkersättningen, då blir det välling i högsta grad)

Igår var vi och STORhandlade. Och ja. Vi tog en kundvagn med bilbarnstol på. Och rullade in och köpte allt vi behövde. Jätteskönt. SÅ idag käkade jag en temacka med makrill på. Jättegött, och en kopp kaffe.

Lägger upp en bild när Linnéa precis kommit ut och tjao. Ni ser ju själva.





Återkommer senare.


Älskar Er
Erik & Linnéa
<3


Over n out. Mami

Kommentarer
Postat av: Anonym

guud va fin bild :) och du var oväntat brun..?



btw. ta fram champagnen nästa gång!

2009-06-11 @ 17:24:39
Postat av: Anonym

Ja, konstigt...Det var liksom januari. Vettetusan vart jag fått den fina färgen, kanske för att jag tog i ?!

2009-06-11 @ 20:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0