Hemma, hemma hos oss.

Ni kan verka tycka att det är tjötigt, MEN JAG SAKNAR ÄLSKLINGEN SÅ OTROLIGT MYCKET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi har inte varit ifrån varandra så här mycket och länge sedan vi träffades, inte en enda gång !!!!! Jag älskar dig så enormt babe!!!! Och ditt öga, AJ AJ AJ. Ska lägga upp en bild på det.


Jag kanske inte har nämnt att jag har bihåleinflammation och öroninflammation? Jora, allt i en smäll. Åkte i onsdags? Till vårdcentralen med mamma ...För att få penicillin, trodde jag. Vad fick jag ?! NÄSSPRAY, till öroninflammation? Och det gör ont VARENDA kväll. Inte mycket, men så där lagom irriterande ont. Men men.


Imon ska vi tillbaka till älsklingen och får hoppas på att han blir utskriven. För vi vill faktiskt ha hem dig nu.


För övrigt så vill jag påminna alla mörkrädda läsare att SE ALDRIG EN SKRÄCKFILM, om du vet att du inte har någon att krama.


Grattis Sofia, 20 år idag. 29 år till och du är 40. (:






Älskar Er
Erik & Linnéa
<3


Over n out. Mami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0