Midsommar, sjukhus och ett tungt hjärta?

Ungefär så har man dag sett ut. Midsommar, ja det kan man väl säga....Spöregn. Åkte till Erik. Han ligger på sjukan för ögat som ni känner till. Så vi åkte dit en stund för att kramas och mysa, sedan åkte han till operation och vi åkte hem....Det var med ett tungt hjärta som vi lämnade honom. Vill att han ska vara hemma. Så fruktansvärt tråkigt utan honom. Till och med hemma hos mamma och pappa blir det tråkigt utan dig. Och jag bara skriker innombords. Jag vill att Erik ska vara hemma så jag kan prata med honom....För jag kommer inte få medhåll av någon annan där hemma, därför är jag tyst.

Operationen gcik bra men han blir kvar till på söndag. Vi saknar honom. ORkar inte skriva så mycket. MEn Linnéa sitter i mitt knä och vill nog skriva en rad eller två :


eafdvcda                              cc                                          ds 5esd3 vuj        xxxxxxxxxxxxxxxxx rvvvvc  bvgjvcm,ovo9n@vvvvvvvvvvvvvvvkmm                                          ( hon säger att hon saknar pappa) ( Jag gillar hur hon gjorde snabel a )


För övrigt så vill jag alkdrig mer fira midsommar utan dig älskling, ALDRIG. Jag kände mig som alla andra ensamma själar som hängde i nordstan förut. Erik du är allt för oss, och vi saknar dig så JÄVLA MYCKET!!! Blir galen utan dig, inget är ROLIGT!



Älskar Er
Erik & Linnéa
<3



Over n out. Mami 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0