Permiss.....

Vi kom till sjukhuset idag samma tid som igår och i förrgår. Och jag är en typiskt svensk jävel. Tänker inte gå in närmre på det, men jag skäms för min handling. Skit samma gjort är gjort. Vi åkte från sjukhuset klockan tjugo i nio ikväll, och vet ni ??? ERIK HÄNGDE MED!!!!!!!! Men bara på permissssss. Dock blir han utskriven imorgon bitti. Ska bli sååå skönt. Promenixade i mölndal i två timmar förut. Jättteskönt.


Tänker inte skriva så mycket mer nu än att det brinner haha. Det brinner i skogen nedanför mamma o pappas altan, eller tjao det ryker. Och så kom det förbi en arrogant väktare som ska vakta skolan, han plockade fram sin brandsläckare och försökte leka brandman, MOOUHA den var TOM!!!! Så jag vet inte, om han ringde brandkåren eller om han var för arrogant för de också kanske.


För jag är lyyyycklig, ja jaaag är lyyyycklig, ja jag är lycklig måndag,tisdagonsdag,,,,,

Älskar Er
Erik & Linnéa
<3




Over n out. Mami


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0