Sommar, sommar o sol. Havet....

Mer kan jag inte....Jao idag bär det av till smitthska udden med siz och Linnéa. Ska bli skönt. Smörjt in Linnéa med solskyddsfaktor 50 antar att det räcker? Inte för att hon ska sola. Men man vill ju att hon ska kunna vara i solen lite ibland. Alltid nyttigt det. Kanske doppa fossingarna igen. Who knows.


Så jag har gjort lite mackor o så. Så vi kan mysa. O vet ni ? Jag har bikini och handduk med mig. Och kameran. Vi får la se om jag doppar mig.Årets första i så fall. Och det är klart att det ska finnas bildbevis på det, annars tror ingen mig. Badkrukan.


Sjuk jääälla dröm fan, hade jag i alla fall...Drömde att vi skulle åka till la stockholmo i bil. och jag behövde våtservetter. Sara F hade det, men vägrade att låna ut de till mig för att hon kunde bli kladdig på fingrarna. Men då sa jag "Ja men Linnéa blir kladdig på ett mycket jobbigare ställe, så GE mig våtservetterna". Det slutade med att väckarklockan väckte mig, annars hade jag nog slått dig Sara. Sooooorry. 


Ne Tösen sover s¨jag får la sätta på mig ansiktet under tiden. Sola lugnt vänner!



Älskar Er
Erik & Linnéa
<3



Over n out. Mami

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad snäll jag är med mina våtservetter ;) Inte alla som är så snåla som jag är tror jag, inte i dina drömmar i alla fall. Hahaha, hoppas jag lånar ut det nästa gång ;)

2009-06-15 @ 14:13:01
URL: http://sabefa.blogg.se/
Postat av: Korven

Hur fick du såå fiin design? :) haha

Vill också lära mig :(

Kul att träffa er flickor idag :D

Ta hand om er! Puss & Kram

2009-06-15 @ 23:56:55
URL: http://ultimatakorven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0