Vaccination2

Hej hopp. Idag, snart om en halvtimme ska Linnéa få sin vaccination nr TVÅ. Och jag fasar. Erik ska följa med, jag hatar o se henne få ont. Okej när man åker in akut för då vet inte ens mamma vad som väntar, men det här har jag vetat om i över en månad. Och man vill inte. Det är ungefär som när en själv ska gå till tandläkaren, för att sedan ringa och säga att man är magsjuk, är inte det en klassiker?


Sedan åker vi hem en sväng för mamma Sanna behöver raka benen och käka frukost. För att sedan åka och köpa ett solparassol till Linnéas vagn. Igår köpte vi en dyna. Riktigt coolt asså. Fast tja, man ser ju att den är från jysk. 


Ne nu får jag borsta gaddarna. C ya.



Älskar Er 
Erik & Linnéa 
<3



Over n out. Mami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0