Vad ska man säga?

Sitter här och ugglar, Linnéa sover i soffan här som jag bäddat åt oss två. Erik ligger på sjukhus. Han har fått duscha, med descutan. Förmodligen operation imorgon....Han har skadat sig på jobbet med att få in något i ögat....Och nu har läkaren hittat luftbubblor i ögat....Och massa skorpor och sår. Jag är rädd och orolig. Jag saknar dig babe. Vi saknar dig!

Får la försöka att ta och borsta tänderna och gå och nana. Jag är ju så jäkla mörkrädd. Det löser sig nog. På ett eller annat sätt.


Får la lägga mig nu då...Hade så bra

Älskar dig så ENORMT Erik, det är vid sånna här tillfällen som man verkligen, verkligen inser hur mycket man älskar någon.


Älskar Er
Erik & Linnéa
<3




Over n out. Mami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0