fredag.

Äntligen Fredag, eller vad det nu heter. Det är den här dagen man längtar efter hela veckan, Erik jobbar sin sista dag av veckan och man kan mysa tillsammans allihopa, utan stress - bara mys! Jätteskönt. Jag har kommit på att jag ska jobba på självaste eurovision song contest dagen ! TOMORROW! Haha jag jobbade idol finalen och nu denna, men det gör inget det kommer flera här i livet ;) Man får läsa tidningen istället. Det går lika bra. lovar. måste intala mig det i alla fall.

Linnéa ligger och gnyr i soffan och jag vill bara ut och gå, vilket vi ska snart. Möte. Skönt att komma härifrån lite, träffa folk man saknar och tja....Ni hajjar. Måste poängtera att Linnéa har jättefina kläder på sig idag.



Ne jag får väl platta affrot.



Älskar Er
Erik & Linnéa
<3



Over n out. Mami

Kommentarer
Postat av: Armin

Och idag var det verkligen ett härligt väder, eller vad säger du?



Hahah "Nu måste jag platta affrot" förlåt men de lät så kul. Och det rinner vatten från näsan på mig (drack precis när ja läste meningen) haha



kram / A.

2009-05-16 @ 01:05:06
URL: http://armin.bloggspace.se
Postat av: Hanna B

jag ska också jobba på eurovision woooo! jobba natt! :D tänk så får jag vara uppe på plan 3.. bits dom där? :P

2009-05-16 @ 13:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0