Promenad & Tjyvåkning.

Vi promenerade bort till hjällbo, Linnéa var vaken hela tiden....Vilket är ovanligt. Men hon hade ju precis tupplurat lite innan. Så vi gick och gick men var till slut framme, och då fick vi väga mäta...Gick bra, tycker jag...Men hon frågade flera gånger (obs! det var inte Linnéas vanliga bvcsköterska) om hon äter ordentligt, och JA det gör hon. Va fan man kan ju inte gå upp ett kilo/månad. Kolla hur hon hade sett ut när hon är ett år då...4kg+12, alltså 16 Kilo när man är ett, det går för fan inte !!! Så stark är jag inte. Punkt slut.

Här är det senaste måtten på tösen :)

23/3  |  2m      |  5610g  |  58,1cm |  39 (huvudomfång)
28/4  |  3m 1v |  6120g  |  60 cm   |  40,4
14/5  |  3m 3v |  6525g  |  62,6cm |  41

Så så ser det ut. Och det är så det är, går inte på något annat sätt. Men när vi kom hem åt hon asamycket mer än vad hon brukar. Skönt.

Väl klara där, så kände jag inte för att gå hem, utan gick och kollade på tavlan för busstider när den skulle komma. Hade det vart 520 hade jag definitivt gått, då får man absolut inte ens gå på bussen utan busskort. Men som tur var var det 78:an :) Så vi gick på och ställde oss, ingen la väl märke till det? Kan man så kan man....

Sedan måste jag säga att jag drömmer fasligt mycket om Cheer nu. För några dagar sedan kördejag partnerstunt med Magnus Samuelsson och var flygare och flög tio meter upp i luften. Idag drömde jag, på eftermiddagstuppluren att jag skulle vara flygare igen, (haha en dröm jag har eller vado? :S )Men då skulle jag vara flygare UTAN tredjeperson och Karro jag måste erkänna att jag var så jedrans förbaskad på dig !!!! Haha men sen väckte Linnéa mig. Tur. Det var nästan så jag var sur på dig Karro när jag vaknade till och med !!!! Helt syyyyykt.


Ne nu ska vi väl lägga oss på golvet och busa med varandra. Alltid lika skoj :)


Älskar Er
Erik & Linnéa
<3


Over n out Mami.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha "utan tredjeperson!!!" :D



btw så kan du väl skaffa ett sånt där sms så att du kan gå på bussar :D bara att skicka det till sig själv sen och ändra tid (fast det funkar inte när kontrollanter kommer på på spårvagnar etc. men på bussar funkar det finfint)jag kan hjälpa diiig

2009-05-14 @ 22:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0