Snart ett år sedan.

Snart ett år sedan man tog studenten. Eller tog och tog, jag har mina betyg och det firades hemma. Det räcker för jag har fått världens finaste present som ingen annan fick nio månader senare! Så jag nöjer mig med det, men visst det känns att se alla studenterna på stan. Men då har dom inte det jag har, utan super bort en dag av sina liv. Jag får se det på det viset. 

Var i stan idag med Mor och mina två syskon och Linnéa :) Köpte ett par tygskor och en studentpresent till Eriks lillebror som tar studenten imorgon :) Så jag stod i kassan för att få mina skor på dinsko..Allt var frid och fröjd...Sedan någon timme senare skulle jag visa mamma mina skor, då ser jag att det är storlek 37 när jag höll i storlek 38. Och det var verkligen tur att jag såg det i tid....Tänk om jag hade åkt hem med stl 37 hade ju varit sjukt förbannad...Så fick gå tillbaka och byta. *Puh*.

.Men det är mycket att stå i tills imon... Jag ska duscha, Linnéa ska bada. Det ska handlas och hämtas och festas. Ajjemen. That´s studentich.  Men det var mysigt i stan...Vi käkade på donken...Och så gick jag och Emma runt, och jag lärde mig faktiskt att köra barnvagn i rulltrappa! Avancerat men det gick bra, tack vare mina armmuskler. HAHA. Emma mobbade mig dock för att jag visa röven åt hela lindex. Så vi skyndade oss ut därifrån. Skönt. Sedan när vi är på väg mot bussen så kommer en kille, i 25-års åldern och killar Anton på magen så alla flyger högt och sedan asgarvar. Han blev rädd och mamma med, men nu är det bara skoj. Killen hade väl vunnit på lotto eller något. Haha.


Och så har jag fått lite bilder av Hanna som hon tog på Linnéa som jag tänkte lägga upp!!! Coolt, nepp nu är det Duschen. Lyxen man inte har varje dag liksom.




Älskar Er
Erik & Linnéa
<3



Over n out. Mami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0