Unga mammor.

Idag ska vi iväg till en grupp som kallas för "Unga mammor". Första mötet, jag må säga att det är lite pirrigt! Det blir inte att ta bussen dit, nej nej nej, vi ska gå! För är man en fattig mamma har man inte råd med ett busskort! Så är det bara. När staten är snål.

Igår var vi på föräldrargruppen. Vi började med att sitta i en cirkel och sjunga ( och jag tänkte, men GUD vad är det hära?) Men Linnéa tyckte ju om det så det var ju inget snack om saken liksom! Snicksnack! Sedan bar det av till matsalen och där skulle de små liven få smaka lite på morot och palsternacka. Linnéa var inte alls på humör för det utan nöjde sig med att titta på dom andra barnen och suga på sin flaska. Sedan var det fika för mamma och pappa. Vi pratade jättemycket och det var mysigt! Många mysiga mammor där. Vilket man behöver nu när man är hemma hela dagarna liksom.

Nerå, jag får väl bege mig till toan och ta på mig ansiktet. Linnéa har precis däckat efter några skedar gröt och lite tillägg. Kruxet är nu att jag måste få henne att käka en gång till innan vi går. Sicken utmaning.





För övrigt så har jag så damn mycket att hinna med denna veckan, och allt blir ju inte bättre av att jag skjuter upp allt!




Älskar Er
Erik och Linnéa

<3 




Over n out Mami.



Kommentarer
Postat av: Elin Bergman

kul att höra hur det går för er :) kram

2009-05-13 @ 11:05:16
Postat av: Mami

Jaa, det går helt underbart !!!

2009-05-13 @ 11:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0