Update.

Nu har jag fått en order att uppdatera bloggen och det var fanimej tur det för annars så hade den gått i k k. Och jag får faktiskt skärpa mig. För annars är det ju ingen  idé.

Fast ja...Måste ringa försäkringskassan och så blir det imon ! Inga 50 kr i aviavgift här inte. Måste få tummen ur också.

Häromdagen så gick jag förbi tre killar i 14 års åldern. Dom stod och ryckte i ett nyplanterat träd...Så jag säger till dom "Måste ni göra sönder den eller?" Idioten som stog och drog i den säger "Nej det var inte jag det var han" Mmm sure ala bacon ditt nöthuvud tänkte jag. Men sa att gör inte sönder den bara så är allt lugnt, vänder mig om och går iväg...Då skriker idioten HORa efter mig. Och då jääävlar. Då var det inte snälla Mami längre....Utan då jävlar...DÅ var det på ritkigt. "Du ditt jävla ansikte kallar inte mig för hora HÅLLKÄFTEN"  och då kom...."Men detvar inte jag" In my ass tänkte jag och trallade vidare. Argt. Puh.

På tisdag är det öppna förskolan igen, och besök hos bvc. En utflyktsdag med andra ord. Ska bli sköj.

Igår så var det lite mys med Per och Christine, malin kom förbi en liten sväng :) Jättemysigt.

Idag så har vi var och kollat på när juniorlaget i Hisingsbacka....Vann med 5-1. Jätteroligt att se....

Haha jag och Erik köpte aprikor-päron puré till Linnéa. Och jag smakade på den och den var god tills eftersmaken. Jedrans vad sur den var....Så lägger upp en bild på det här nere :) Imorgon ska det vara sol så blir nog att jag går och solar på altanen och linnea får ju glatt hänga med.


Jobb? Tja lite lugnt på den fronten, om en vecka, mors dag. Då ska självaste Mami jobba, gud vad du fick till det där Anthon.

Jagh måste säga att Västtrafik har fanimej avancerat det. Fy fan. Kom dom inte på något lättare??? Allvarligt? Tänk alla barn som åker genom två kommuner? Och alla pensionärer som alltid tryckt med 100-kort? Åh pinsamt Västtrafik. Tänk på mig. Jag förstår inte.

Haha Linnéa har lärt sig att prutta med munnen :) Jätteroligt...Erik och hon hade en liten tävling om vem som kunde hålla längst prutt. Sötnosar.



    Suuurt




Älskar Er
Erik & Linnéa
<3



Over n out.  Mami

Kommentarer
Postat av: Anthon

Hahaha, sååå rätt ;D jobbajobbajobba!

2009-05-26 @ 06:45:20
URL: http://andypanandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0