Lyssna på föräldrarna.

Det är vad jag har att säga, har läst så fruktansvärt många artiklar nu om barn som skickas hem från akutmottagningarna som anitngen dör efter några dagar eller akut opereras. Det är helt galet att en annan människa som är utbildad kan säga att föräldern har fel, när det är föräldern som känner barnet bäst. Tur att denna Wille 4 år inte fick någon hjärnskada. Och synd för den 3-årige pojken som dog i svininfluensan. Å andra sidan så hade vakterna fått släpa ut mig om Linnéa inte ätit och druckit på fem dagar o det hade velat skicka hem oss. Jag vet inte om föräldrarna bara sa jaja okej, eller om det var s å att dom blev utslängda.

Blir Linnéa så sjuk att jag vet att hon behöver sjukhusvård, då går jag inte därifrån !


Idag har varit en lugn och skön dag. Nea och jag var i stan och handlade fars dag present :) Dock sov hon hela tiden, fast det kanske var lite skönt också?


Har glömt av att skriva ett grattisinlägg:

Grattis Janita och Din Man till den lilla flickan ! Önskar Er All Lycka !!! KRAMAR!




Älskar Er
Erik & Linnéa
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0