Transformers

Erik har fått sin efterlängtade film, igår ! Och med den fick han bumblebee tror jag han heter. En mycket fin figur (enligt Erik) som han tyckte skulle stå i bokhyllan, men jag sa att den kunde ligga i Linnéas leksakslåda. Dock inte lika populärt. Men hon gillar honom. Så hon ska få leka med honom.





Igår kväll var det stora tunga krokodiltårar som föll ner för min kind. STORA. Erik klappade och tröstade mig. Linnéa ville inte sova...Jag bröt ihop, var så trött. Kan tyckas vara löjligt för många, men när situationen väl är där så orkar man inte. Absolut inte. Hon somnade runt tolv, väckte mig tio. Hellre att hon somnar sju och väcker mig fem. Så vi får egen tid. I helgen får hon sova hos mormor och morfar en natt. Så blir det. Så tårarna kan stanna inne.



Ont i ryggen har jag. Väldans ont. Men det är bäst om man inte känner efter för mycket.


Linnéa måste tycka jag är jättetråkig, har suttit vid datorn ganska länge, men så länge hon kan roa sig själv så gör det inget. Men nu står hon och håller i mig i benet. Kan det betyda något? Ska jag tolka det som att gå å klä på dig och se fräsch ut o lägg mig sedan för jag e trött !Hihi




Älskar Er
Erik & Linnéa
<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0