Då var man vaccinerad.

Jepp då var man vaccinerad mot den nya influensan....Den nya, Svininfluensan med andra ord. Jag tillhör inte riskgruppen men det gör inget fick den ändå ! Mouha In your face.


Jag har lagat mat idag igen, haha låter inte troligt men jo. Och när jag stod där och hackade löken och den sprutar ut sitt gift för att den inte  vill dö och jag står och gråter så tänker jag "Ska jag gå och hämta hårsprayen och spraya i din fejja eller? Ne tänkte la det!!!" För när man står o lipar med mascara i ögonen så svider det extra hårt. Maten blev la sådär och det beror inte på hårsprayen. Dock la jag inte i någon hårspray. Men nästa gång så blir det in your face på löken !


Erik vill sitta vid datorn och jag får väl sitta ledsen i soffan eller nått.



Älskar Er
Erik & Linnéa
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0