Gung gung & mognadsfråga.

Nu på kvällen blev Linnéa lite grinig så jag bestämde med mamma att vi går en sväng så får hon gunga. Orkar dessvärre inte lägga in bilderna nu efter en lång diskussion om mognad.

Och jag har lärt mig att den som inte är mogen nog att lyssna på vårat liv, att acceptera mitt liv som det är. Den personen är ju inget att ha? Alriight? Am I right?



Sen är jag bara sjukt besviken. Tänker inte ägna en enda liten sekund mer åt att grubbla på det här. För det är inte ens värt det. Imorgon kommer nya bekymmer, och en ny rolig dag med Ida och Klara! THANKS!


Blir du älskad, älska tillbaka.

Blir du sårad, såra ej igen.

Blir du glömd, låt så vara, säkert finner du en bättre vän





'Älskar Er
Erik & Linnéa
<3




Over n out. Mami


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0