Riktigt jobbigt.

Vaknade igår, gick på återbesök hos läkaren och fick inget klarare besked där. Blev varken glad eller ledsen faktiskt för innerst inne visste jag ändå ! Sedan vill jag bara säg att hon var undebar !!! På eftermiddagen börjar det smärta JÄTTEmycket igen !!! Så mamma fick ta tvättstugan och jag bara låg och grät i soffan. Så till slut åkte vi in. JÄTTEgullig läkare återigen. Allt såg bra ut. Men fick typ något morfinliknande! Har inte tagit det ännu för jag har inte ens ont längre :)


Älskar Min Erik jättemycket, finns nog inga ord för det. Du är stark.

Idag ska vi la åka o köpa skor till Erik tror jag :) Om jag inte får för ont. Men man får la ha med sig allt.


Näe hade väl inte så mycket att skriva egentligen.



Älskar Er
Erik & Linnéa
<3


Over n out. Mami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0