Snart så.

Helgen har varit omtumlande, men nyttig på något sätt. Man uppskattar verkligen det man har. Jag är ju lycklig. Fruktansvärt lycklig. Det kan bara bli bättre, aldrig sämre. Åtminstonde inte av den anledningen. Life goes on, men just nu är jag bar ett enda stort frågetecken. Hoppas hoppas, önskar önskar. Men det spelar inte roll. Om två veckor kommer domen. Och då får vi utgå från det. Punkt.

Linnéa har precis däckar. Dagen har varit supermysig, vart hemma hos mamma hela dagen i stort sett. Fikat vaniljmunkar. Underbart gott. Gick ner i parken en sväng så en jättetrött Nea fick gungat lite. Men det var innan vi blev bortkörda, för nämligen, Lilla Gandalf fick inte vara i parken. Även fast det inte var en käft där. Näheja tänker man då, SÄTT UPP FLER BEBISGUNGOR I OMRÅDET DÅ ! In your face Familjebostäder. Nea älskar och gunga, men inte i mitt knä och inte i en pottgunga för då ser hon inget. Så så är det.


På måndag kommer min kära syster hem från Kap verde. Dom ror redan vidare på Torsdag för att landa i Sverige på Måndag eftermiddag ! Tror ni jag längtar? Hell yeah. Ska bli så roooooligt.


Precis gjort varm choklad till mig och Erik. Mysigt och jättegott. Igår var det förresten jättefint höstväder. Linnéa gick in sina piratskor. Snacka om respekt när man har dom på fötterna. Kommer läggas upp bild senare.



Älskar Er
Erik & Linnéa
<3


Over n out. Mami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0