Thx Sara.

Nu har jag blivit mer taggad till mitt bloggande. Jag måste blogga mera, annars är det ju ingen idé att ge mina kära läsare falska förhoppningar om mitt bloggande. Och vem har man att tacka? Jo Sara. Hon läser min blogg ofta och blir alltid besviken :P haha så nu är det slut på detta bloggpausande (det inofficiella)

Är hos mor idag igen :) Imorgon blir det nog att åka till gamla skolan...Med Ida och hennes lilla Klara. Ska bli mysigt :) Hoppas bara att jag inte har för ont eller något sånt. Men det löser sig nog. Har ju värktabletter att ta också :) Tycker det är fruktansvärt dåligt med program på teven på kvällarna. Sitter vid datorn och suckar. För att sedan lägga sig i sängen o nana.


Linnéa fick igår gröt istället för välling till kvällsmat. Och jag må säga att hon sovit bättre. Vilket glädjer mig. Sömn är det viktigaste. En säng är ju det bästa som finns (Förutom Linnéa då)


Tiden går så fruktansvärt fort nu, men det är väl för att jag ska börja jobba snart? Ja  men precis. Det är ju inte så att jag längtar men jag har absolut inget emot att träffa mina jobbarkompisar, och då måste jag tilläga UNDERBARA jobbarkompisar!


Älskar Er
Erik & Linnéa
<3


Over n out. Mami

Kommentarer
Postat av: Sara

Whoho! INLÄGG! ;D skönt att få sova, på tal om det så är jag så hiiimla trött nu. blir det bara allt mer som jag sitter här och kollar på den kära datorn efter roligheter.

2009-10-07 @ 20:54:38
URL: http://sabefa.blogg.se/
Postat av: Sara

Ps. Du kan alltid lita på att jag läser så ögonen svider!

2009-10-07 @ 20:56:22
URL: http://sabefa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0