Zombie.

När jag väckte Erik i morse runt halv sex höll jag på att slita av mig håret. Har sovit ungefär 3½ h inatt för att min kära dotter älskar att vara vaken på natten. Eller älskar, jagvet inte ritkigt vad hon håller på med just för tillfället. Så nu har jag bestämt mig för att lära henne att somna själv som hon en gång i tiden kunde.  Gå in och lägga henne, gå tillbaka om hon skriker och visa att allt e okej. Har läst på internet också att barn är jätte lättlärda! BRA ! Nog om zombienyheter.


Antar att ingen tycks tycka som jag när det gäller julen. Men det gör inget faktiskt, för det är så jag känner och det är faktiskt barnen som uppskattar julen mest. Sedan tycker jag att man kan få något lite finare och extra när man fyller år :) Men jag tänker inte vara pank hela januari för att alla vuxna ska ha julklappar ! PUNKT.


Kanske ska gå in till Nea igen och visa att jag lever? För hon ropar....Babyvakt is the shiiiit.



Älskar Er
Erik & Linnéa
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0