Impuls.

Jag älskar när man gör impuls grejjor. Vi skulle egentligen bara ta en promenix...Jag tänkte här i området...Men Erik tänkte mot hjällbo...Jag frågade om han hade sin telefon med sig, det hade han. Vi messade och tog bussen upp till Angered. Sedan gick vi in på Ica. Jag sa ska vi inte handla godis på Netto? Yess boxx..En sväng upp på mammas jobb. Det gick mycket bättre denna gången med alla vithåriga tomtar. (tanter)..Linnéa gick ett h elt varv runt avdelningen med en rullator. Strongt ! Sedan väntade vi tills mamma slutade...Osså åkte vi allihopa hem igen !


En heldag på utflykt. Egentligen brukar vi faktiskt åka bil. Det var därför det var så himla roligt. Hehe...


Robinsson ikväll. Mys & Godis. Jag har inte börjat träna ännu. Men det sades ju aldrig i nyårslöftet NÄR under året jag skulle börja med det....Am I right?

Jag tycker det är skoj att vara tillbaka här. Dock kanske jag inte hinner med ett inlägg /dag! Men det gör ju inget. Tror jag...Hihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0