Paradise hotel.

FAN !!!! Ville bara börja med det ordet. Skrev ett jäääää*ligt långt inlägg här nyss. Men ovan bloggare som jag är för tillfället så försvann det. Så det är väl bara att börja om. Hmmmmmmmm


Vi kom hem efter snökaos på vägen från Ida och Klara :) Jättemysigt, lilla Klara har blivit så stor. Vi fick förresten låna hennes vagn ! Och en sådan skall införhandlas också ! Mycket bra vagn. Diggar den.


Jag vet inte om ni minns? Att för ett tag sedan, innan den långa bloggpausen så skrev jag att jag kände mig så fruktansvärt liten när jag nattade Nea? Det var så svårt att få henne att komma till ro, hon trodde hon var en diktator eller något. Den diktatorn? Den finns bara på dagarna nu (TROR HON) Hon är som handen i en handske eller vad man nu säger när man ska lägga henne. Hon somnar själv ! Underbart. Jag och Erik tar och lägger henne varannan kväll vilket känns jätteskönt ! Då kan man ju se den där filmen om man vill utan att bli störd. Jag gillar att vi delar på allt. För att få henne så stillsam så stänger vi in oss i hennes rum...Leker i ca 1-2 h sedan är det pyamas , välling och sängen som gäller. Och jag tror på fasta rutiner. Bra rutiner ger en bra och glad unge.


Nu till rubriken...Jag har aldrig ens vart intresserad av serien. Aldrig ens tittat på det. Men efter att Emma sa att hon tittade på det så var jag ju tvungen att börja. Och det är som en drog. Jag kan inte sluta. Jag är för involverad. Och nu sedan Rami kommit in så har jag lust att slå på TV:n för att han är så HIMLA barnslig !!! Han är en äckelpäckel. Det är etts pel och han spelar alla ett spratt. Shwein.


För övrigt vill jag bara säga att IKEA babyvakt är värdelös!

Godnatt. :)



Kommentarer
Postat av: Elin Bergman

Härligt att ni lyckas dela på sysslorna! Svårt nog utan barn menar jag :) Hoppas ni har det bra, och att du kan njuta av den sista hemmatiden!

Kram

2010-01-06 @ 21:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0