Snart iväg i "snökaoset"

Vi skall snart, eller på pricken klockan sex åka till Ida & Klara för en fika. Ut i snön, wwwweiiii jag älskar verkligen snö. Och en sån här vinter har man ju fått minnas, sen man var liten, men i år då fick vi faktiskt en VIT jul och en VINTER.  :)

Det blir ett snabbt inlägg. Jag ville bara påpeka att en blogg jag följer är Katrin Zytomierskas blogg på finest.se Jag var hur skeptisk som helst när jag började läsa hennes blogg. Efter alla rtiklar hitan och ditan om att hon inte tycker om barn och själv ska ha ett barn. Men efter eftersnack i Tv400 efter idol så började jag faktiskt kika i hennes blogg. Och hon kommer bli en sån cool mamma. Hon skriver en fruktansvärt rolig blogg. Hon vet hur man gör en blogg liksom. LÄS DEN !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0