Tele2/comviq

Förutom att jag älskar att ha comviq kontant kompis 195 kr varje månad, så älskar jag ju deras reklam. Den är låg och rolig. Älskar den sortens humor. Den nyaste jag sett är när "the boss" Kommer in på jobbet och den här efterhängsna jäveln till får frågar om han nu platsar på mobiltinternetavdelningen (HOPPSAN vilket ord)  Bossen gör ett test och berättar att han är still too slow. Jag bara älskar den och skrattar tills jag gråter och pissar på mig på en och samma gång. Fi fan vad kul.


Vill ni veta en annan grejj som e skoj? Min mor ramlade idag. Hon gjorde inte illa sig och just därför så var det ju så himla skoj. (observera att jag skrattar högt nu) Vi var ute, Mamma,Linnéa, Jag och Gandalf. Jag och Linnea trallar på och jag hör bakom mig "Meeen jääävla Gaaaandalf" Vänder mig om och ser Gandalf dra och mamma ligger på en sten i snön och försöker komma upp ! Jag brister ut i skratt och Gandalf går fram till mamma och typ tittar och tänker "varför ligger du där för upp med dig slöfock". Så såg det ut i alla fall. Jag vek mig av skratt
kunde inte gå en meter innan jag skrattade ihjäl mig igen. Snacka om att hon blivit mobbad.


Mitt liv består av glädje. Alla sorts glädje. Jag har inte svårt för att bli glad. Bara en liten grejj kan göra att hela dagen är superduper, men åt andra hållet kan det vara samma sak. Bara en liten grejj kan göra att dagen går åt helvete också. Men det är en annan historia. För idag är vi glada som troll :) Eller i alla fall jag !

Imorgon ska jag sova ut (Om Nea går med på det) Efter en lång tvättdag idag. Tack mamma för hjälpen !!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0