Läkarbesök på mvc

Idag kvart i tio var jag uppe hos läkaren. Mamma följde med. Jag har ju haft mina svimningsattacker de senaste dagarna så jag vågade inte riktigt åka själv... Läkaren undersökte mig och sa att min livmodertapp börjat mjukna. Hallå? Vecka 27? Nej nej nej....Inte nu. Inte nu. Jag ska knipa i tio veckor till, minst! Blev i alla fall heltidssjukskriven för hotande förtidsbörd. Låter inte bra alls. Men läkaren var lugn. Då är jag med lugn. Så nu är jag helt och hållet off från jobbet till vecka 36. Sedan går jag på mammaledighet och är borta ett år. Sedan får vi se helt enkelt.
Linnéa är på dagis. Hon älskar dagis. Totally. Ska hämta henne om en stund. Borde nog lägga mig och vila litegranna bara.
Och ja, utseendet på bloggen kommer bli bättre. När jag har ork. Nu har jag ju åtminstonde tid.
Over n out. Mami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0